Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin

REGULAMIN

SKLEPU INTERNETOWEGO

www.autokolor.pasaz24.pl

Jesteśmy firmą specjalizującą się w sprzedaży artykułów do napraw blacharsko-lakierniczych.

W naszej ofercie znajdują się produkty PPG, NEXA AUTOCOLOR, VALUE PRO, 3M, FESTOOL, MAXMEYER, NORTON, DYNABRADE i wielu innych.

Od wielu lat jesteśmy liderem w sprzedaży produktów dla wielu renomowanych warsztatów lakierniczych, które z całą odpowiedzialnością możemy polecić każdemu z Was.

Dane firmy:

AUTOKOLOR-Ukleja spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Nowa Wieś Ujska 59B, 64-850 Ujście tel. (67) 28 30 530
autokolor@ukleja.com.pl

Formy Płatności:

  • Przelew na rachunek bankowy

PKO BP SA o/Chodzież 

36 1020 3903 0000 1002 0046 1624

  • Przesyłka za pobraniem

Płatność przy odbiorze kurierowi

  • Odbiór osobisty w siedzibie firmy

Płatność gotówką

Paragon / faktura VAT:

W naszym Sklepie paragon jest domyślnym rodzajem rachunku dołączanego do każdego zamówienia. Jeżeli Klient życzy sobie wystawienia faktury VAT powinien uzupełnić pole NIP w trakcie rejestracji i dodatkowo przy potwierdzeniu dokonania zakupu zaznaczyć opcję faktury VAT. 

Przyjmowanie zamówień:

  • Klientem Sklepu może być osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych oraz osoba prawna

  • Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową www.autokolor.pasaz24.pl - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu 

  • W celu złożenia zamówienia Klient musi dokonać: 
    • Wyboru zamawianych towarów
    • Wyboru sposobu oraz adresu dostawy
    • Wyboru sposobu płatności
    • Wyboru dowodu zakupu (paragon/ faktura VAT)
  • Przedstawiona oferta w Sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 k. c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych, powodów związanych z błędem pisarskim przy określeniu cen towaru oraz opisu technicznego na stronie www.autokolor.pasaz24.pl

  • Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów. Wysłane przez Sklep potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej. Sklep ma prawo zwrócić się do Klienta z prośbą o potwierdzenie zamówienia.

Realizacja zamówień:

Dostępność produktów

W związku z tym, że posiadamy jednostki na terenie całego kraju, jesteśmy w stanie pokryć zapotrzebowanie naszych Klientów w większości przypadków. Jesteśmy liderem zarówno w zakresie cen, terminów realizacji, jak i dostępności produktów. Bieżące zmiany w naszych asortymentach, a także realizacja zamówień sprawiają, że odpowiadanie na indywidualne zapytania o dostępność produktów jest utrudnione. Zastrzegamy, że taka informacja ulega często szybkiej dezaktualizacji. Aby w jak najszybszy sposób sprawdzić dostępność produktów w magazynie Sklepu, należy złożyć zamówienie. W ciągu 72 godzin od momentu złożenia zamówienia, otrzymacie Państwo informację o dostępności zamówionego towaru oraz możliwości terminu jego realizacji. Po poinformowaniu Klienta drogą telefoniczną bądź mailową, zamówienie zostaje realizowane. 

Termin realizacji zamówienia

Termin realizacji wynosi: 

  • Opcja: Przelew na rachunek bankowy

2-4 dni robocze, od momentu zaksięgowania wpłaty na nasze konto 

  • Opcja: Przesyłka za pobraniem

2-4 dni robocze od momentu złożenia zamówienia

  • Opcja: Odbiór osobisty w siedzibie firmy

1 dzień roboczy

* Jeśli czas dostawy jest dłuższy, Klient jest o tym fakcie informowany za pomocą poczty elektronicznej.

** Zamówienia składane w soboty, niedziele oraz święta, realizowane są w najbliższym dniu roboczym.

Dostawy

Dostawa towaru odbywa się za pomocą dostępnych na stronie www.autokolor.pasaz24.pl metod dostawy.

W przypadku wybranych towarów Sklep zastrzega sobie prawo do wyłączenie niektórych form dostawy.

Zamówienia realizowane są na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia.

Stan przesyłki

Klient, odbierając przesyłkę powinien sprawdzić jej stan. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera sporządzić protokół szkody lub udokumentować ją zdjęciem. Protokół szkody przesłany do Sklepu wraz ze zdjęciem ułatwia jej rozpatrzenie.

Reklamacje i gwarancje:

Zwrot lub wymiana towaru

  • Jeżeli dostarczony towar był zgodny ze złożonym przez Państwa zamówieniem, a mimo to chcecie Państwo z niego zrezygnować, istnieje możliwość odesłania  w ciągu 10 dni roboczych od daty odbioru (na własny koszt). Jednakże pod warunkiem, że towar nie nosi śladów użytkowania. - Ustawa z dnia 2 marca 2000 r., o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. z 2000 r., Nr 2, poz. 271).
  • Jeśli dostarczony towar nie był zgodny ze złożonym przez Państwa zamówieniem, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie. Najszybciej jak to będzie możliwe wymienimy towar na inny (na swój koszt), pod warunkiem jednak, że towary nie będą nosiły śladów użytkowania.
  • Zwroty płatności dokonywane są w ciągu 14 dni na konto z którego dokonana została płatność. W przypadku niemożności automatycznej identyfikacji numeru konta, na konto wskazane przez Klienta.

Korzystanie ze Sklepu oznacza akceptację Regulaminu.

Firma AUTOKOLOR zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści niniejszego Regulaminu.


Witryna stworzona na platformie